Grönt är skönt!

Lite lek med plåstertejp, och rhinestones (vad tusan heter det på svenska???).




Hela manikyren tog två dagar att göra då den bara blev åt hel***e HEEELA tiden.
  • Bubblor i det ljusgröna
  • Fingeravtryck i det ljusgröna (ni ser säkert)
  • Världens märken efter hårnålan i det mörka (fick lägga tre jäkla lager!!!)
  • Kameran strejkade (fick ta min gamla) därav nagelbandkaos och tipwear..

Det enda som gick väl var stenarna ;) Jag är ändå relativt nöjd med det, det är banne mej bara att öva. Nu önskar jag mig 60 nailartlack för 236:- Lillasystersnaglar är grym på att inspirera, ge tips och en underbar talang när det gäller nagelnörderi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0