24 timmar i helvetet!

Ni som inte gillar gnäll.. sluta läsa NU!

Onsdagen den 26 till torsdagen den 27 resulterade i följande UNDEBARA stunder:
  • Flytten till huset fick ändrade planer och skjuts upp
  • Lägenheten ser ut som en krigszon
  • Packade grejer måste packas upp
  • Nagellacket gick åt skogen och fick göras om
  • Sömnen uteblev
  • Morgonkaffet tappades TVÅ.. TVÅ!! gånger
  • Hann inte äta frukost någon av mornarna eftersom jag fick torka kaffe båda jäääkla mornarna
  • Hårnålarna pajjade nagellacket IGEN
  • Slog i huvudet när jag skulle hoppa in i bilen
  • Kom försent till jobbet eftersom att såskopparna har koloniserat vägarna
  • iPoden var inte uppdaterad så jag fick ta med datorn till gymmet
  • Datorn gick inte att koppla till stereon på gymmet
  • Fick springa hem från gymmet eftersom jag glömde snuset. Kom halvägs innan jag kom på att jag glömt nyckeln! Tog med mig påsen med min  dator och glömde lämna den hemma.. tog med mig den tillbaka till gymmet istället

Sen hände ungefär lika mycket till.. kände bara för att sätta mig ner i en snödriva och gråta tills allt blev bra igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0