Grattis syrran!

Idag fyller syrran år och vi träffades i Borås över en fika innan. Hon, H och jag struttade runt och hade det mysigt ett tag, skönt att ses!

Tydligen är det så att jag har en tendens att halka lite i vissa dojjor, så jag fick inte förtroendet att bära vissa saker som skulle kunna gå sönder om man tappar dem ;)

Nåväl, det kanske var lika bra det om man tänker efter..

Vi (eller ja, vi och vi..) har vart iväg och fixat avgassystemet på forrden idag. Jag satt med O:s pappa och drack kaffe inne i deras kök medan grabbarna tre fick fixa bilen MEN jag satte banne mej på de nya vindrutetorkarna iaf!

Gårdagens inköp:
149:-


Dagens köp:
20:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0